loading...
زندگی شیعی
پست ثابت

            ... این زندگی شیعی است ...

حدیث موضوعی

محمد مهدی حبیبی بازدید : 19 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

 جلسه زندگی شیعی

آیت الله مکارم شیرازی در واکنش به قطعنامه ضد ایرانی در پارلمان اروپا فرمودند: اتحادیه اروپا طرح 20 ماده ای ضد ایرانی ارایه کرده که باید به شدت مراقب آن بود.

لازم به ذکر است که با مشاهده این قطعنامه متوجه میشویم که یکی از مهمترین نگرانی های مقامات اروپایی برای ما عدم آزادی همجنس بازی برای ماست.

 

برای مشاهده متن سخنرانی یه ادامه مطلب مراجعه نمایید.

محمد مهدی حبیبی بازدید : 13 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (1)

جلسه زندگی شیعی

تارنمای مالزی «کرونیکل»، از کشورهای عربی به علت ارائه نکردن پیشنهاد کمک برای یافتن پرواز ام.اچ ۳۷۰ خطوط هوایی این کشور انتقاد کرد و نوشت: فقط ایران شیعه پیشنهاد کمک ارائه کرده است.

 

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


محمد مهدی حبیبی بازدید : 13 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

جلسه زندگی شیعی

رسول خدا حضرت محمد صلى الله عليه و آله فرمودند: هنگامى كه روز قيامت فرا مى رسد دخترم فاطمه در حالى مى آيد كه بر يكى از ناقه‌هاى بهشتى سوار است و از دو پهلوى آن ناقه حريرهاى بهشتى آويزان ، مهار آن از مرواريد تازه ، پاهايش از زمرد سبز، دم آن از مشگ ناب ، ديدگانش از در و ياقوت سرخ خواهد بود.

قبه‌اى از نور بر پشت آن ناقه نصب شده كه اندرون آن از بيرون آشكار، ميان آن حاوى عفو پروردگار و بيرون آن رحمت خداوند رحيم است.فاطمه تاجى از نور بر سر دارد كه داراى هفتاد پايه باشد، هر پايه اى از آن به وسيله مرواريدى مرصع و نظير ستاره اى درخشان خواهد بود.در طرف راست و چپ فاطمه هر كدام هفت هزار ملك خواهد بود.....

و آنگاه از طرف خداوند رئوف ندا مى رسد: اى حبيبه و فرزند رسول من از من بخواه تا عطانمايم، شفاعت كن تا من بپذيرم، به عزت و جلال خودم كه امروز ظلم و ستم هيچ ستمگرى از نظر من محو نخواهد شد.در همين زمان است كه حضرت زهرا سلام الله علیها مى‌گويد: بار خدايا! فرزندان، شيعيان، دوستان، و دوستان دوستان فرزندان مرا به من ببخش!

آنگاه منادی از طرف پروردگار جهان منادى ندا مى‌کند: فرزندان ، شيعيان ، دوستان ، و دوست دوستان ذريه فاطمه كجايند؟ ايشان عموما در حالى كه ملائكه رحمت پروردگار آنان را احاطه كرده باشند مى آيند. سپس فاطمه جلو مى‌رود تا ايشان را داخل بهشت مى‌نمايد.

ادامه متن در ادامه مطلب

محمد مهدی حبیبی بازدید : 14 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

جلسه زندگی شیعی

در بررسی روایات اهل سنت هیچ گونه ذم یا خرده گیری درباره صدیقه طاهره (س )یافت نمی شود و همه به حضرت احترام گذاشته‏ و مدح هایی را درباره آن حضرت ثبت کرده‏ و خدشه یا ایرادی بر وجود مبارکش وارد نکرده اند. حتی برخی از نویسندگان وقایع تلخ پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) نتوانسته‏اند نسبت به اهانت‏های وارده بر حضرت زهرا(س) و بی وفایی امت اسلامی و کوتاهی در حق اهل بیت پیامبر(ص، بی تفاوت باشند.

 

برای مشاهده ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

منبع خبرگزاری دانشجو

 

محمد مهدی حبیبی بازدید : 20 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحيم
مرجع عزيز و عاليقدر حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني
سلام عليكم؛
من فاطمه 21 ساله هستم. شما را بارها در مشهد ديده‌ام، و به شما به چشم يك پدر معنوي نگاه مي‌كنم. آقا من يك دختر بدحجاب هستم، راستش نمي‌دانم حجاب چيست؟ چرا حجاب بر ما واجب است؟ چرا حجاب ارزش است؟ آيا چادر يك تكه پارچه با ارزش و مقدس است؟ دختر 9 ساله از چادر چه مي‌داند؟ چرا فقط در دين ما چادر و حجاب وجود دارد، يعني پيامبران ديگر نمي‌دانستند؟!
آيا معناي پوشش، نبودن من در جامعه نيست؟ پس چگونه بايد براي جامعه مفيد باشم؟چرا ما زنان بايد تاوان دل‌هاي مريض بعضي مردان را بدهيم؟ آيا بهتر نيست حجاب در كشور اختياري باشد؟ لطفاً مرا نصيحت كنيد و به سؤالاتم جواب دهيد كه من پي‌جوي حقيقتم. منتظر پاسخ شما هستم.
برای مشاهده پاسخ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
محمد مهدی حبیبی بازدید : 35 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)

جلسه زندگی شیعی

بسمه تعالي

محضر مبارك حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني دامت بركاته
با سلام و احترام؛
پخش كردن اذان، مناجات، دعا، قرآن و ... از بلندگوهاي مساجد، در صورتي كه مزاحمت براي همسايگان ايجاد كند، از نظر شرع مقدس چه حكمي دارد؟
باتشكر/جمعي از مؤمنين

 

برای مشاهده پاسخ به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد مهدی حبیبی بازدید : 15 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

جلسه زندگی شیعی

انگار امسال نشان سرخی خون فاطمه (سلام الله علیها) به سبزی عید گره خورده است.

کاش درست گفته باشند که «سالی که نکوست از بهارش پیداست».

کاش امسال مثل بهارش باشد و سرخی خون شیعیان مظلوم فاطمه به سبزی پرچم مهدی موعود گره بخورد که کار ما بسی سخت شده است و گفته اند «ان مع العسر . . .»

محمد مهدی حبیبی بازدید : 17 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

 جلسه زندگی شیعی

زمان: 1 فروردين 1368 مطابق با 13 شعبان 1409

مكان: تهران، جماران‏

موضوع: تبريك عيد نوروز و اعياد مذهبى‏

مخاطب: ملت ايران‏

 

و این آخرین پیام نوروزی امام خمینی(ره) به ملت ایران بود.

 

برای مشاهده متن پیام به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


mhzaker63 بازدید : 17 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

 "و في‏ ابنة رسول‏ اللّه‏ ص لي أسوة حسنة"

امام زمان عج الله تعالی فرجه فرمودند : " برای من در دختر رسول خدا صلی الله عليه وآله الگويی نيکو است.

کتاب الغيبه شيخ طوسی ره

محمد مهدی حبیبی بازدید : 30 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

 

جلسه زندگی شیعی

مسئله فرهنگ اسلامی و راهکار های حمایت از آن از مهمترین مسائل روز کشور ما است که مراجع و بالاخص رهبری معظم انقلاب تاکید مکرری بر آن دارند.

توصیه میکنم حتما حتما این کلیپ 4 دقیقه ای رو گوش کنید که خیلی کم شنیده شده و تعابیر جالبی داره.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد مهدی حبیبی بازدید : 19 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

جلسه زندگی شیعی

رهبری معظم انقلاب در سخنانی مهم به انتقاد از فعالیت های فرهنگی پرداختند و جایگاه ویژه آن را در نظام اسلامی ترسیم نمودند:

با مسائل فرهنگى شوخى نمیشود كرد، بىملاحظگى نمیشود كرد؛ اگر چنانچه یك رخنهى فرهنگى بهوجود آمد، مثل رخنههاى اقتصادى نیست كه بشود [آن را] جمع كرد، پول جمع كرد یا سبد كالا داد یا یارانهى نقدى داد

 

برای مشاهده بقیه سخنان معظم له به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

محمد مهدی حبیبی بازدید : 15 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)
محدث فیض در خلاصه الاذکار نقل کرده که از حضرت زهرا (سلام الله علیها) روایت شده که شبی حضرت رسول (صلی الله علیه واله) بر من وارد شد در وقتی که رختخواب خود را پهن کرده و مهیای خوابیدن بودم، فرمود: ای فاطمه مخواب مگر آنگاه که این چهار عمل را انجام داده باشی.اولاً یک ختم قرآن بخوان و بخواب و دیگر یک حج و یک حج عمره بجای آور و بخواب، سوم آنکه همه مؤمنین را از خود راضی گردان و چهارم آن که من و همه انبیاء را شفیعان خود قرار دهی پیغمبر اکرم (صلی الله علیه واله) فرمود: عزیزم! خدای تعالی روی لطفی که به پدر تو و تو دارد این دستور را به قدری سهل و آسان قرار داد که شما و شیعیان عمل نمایید و اجر و مزد بسیاری برای شما خواهد بود ...
 
برای مشاهده ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

mhzaker63 بازدید : 11 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

 مردى نصرانى از روى جسارت به حضرت عرض كرد: اَنْتَ بَقَرٌ

فرمود: نه چنين است بلكه من باقر مى باشم ،

عرض كرد: تو پسر طبّاخه مى باشى ، فرمود: ( ذاكَ حـِرْفـَتـُهـا ) ، آن حرفه او بود،

عرض كرد: تو پسر كنيز سياه بذيّه بدزبان هـسـتـى ،

فـرمود: ( ان اِنْ كُنْتَ صَدَقْتَ غَفَرَاللّهُ لَها وَ اِنْ كُنْتَ كَذَبْتَ غَفَرَ اللّهُ لَكَ؛ )
اگـر آنچه گفتى به حقيقت و راستى آراستى خداى از وى در گذرد و او را بيامرزد و اگر در آنچه گويى دروغ مى گويى خداى از معصيت تو درگذرد و آمرزيده ات دارد.

و بـالجـمـله ؛ راوى مى گويد: چون مرد نصرانى اين حلم و بردبارى و بزرگى و بزرگوارى را كه از طاقت بشر بيرون است مضطرب و پشیمان گردید و مسلمان شد.

"منتهی الآمال"

محمد مهدی حبیبی بازدید : 15 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

امام صادق(علیه السلام) می‌فرمایند:

۱ـ در شگفتم برای کسی که ترس بر او غلبه کرده، چگونه به ذکر «حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکِیلُ» (آل‌عمران/۱۷۳) پناه نمی‌برد.

در صورتی که خداوند به دنبال ذکر یاد شده فرموده است: «پس (آن کسانی که به عزم جهاد خارج گشتند، و تخویف شیاطین در آنها اثر نکرد و به ذکر فوق تمسک جستند) همراه با نعمتی از جانب خداوند (عافیت) و چیزی زاید بر آن (سود در تجارت) بازگشتند، و هیچگونه بدی به آنان نرسید.»

۲ـ در شگفتم برای کسی که اندوهگین است چگونه به ذکر «لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ‏ مِنَ الظَّالِمِینَ» (انبیاء/۸۷) پناه نمی برد.

زیرا خداوند به دنبال این ذکر فرموده است: «پس ما یونس را در اثر تمسک به ذکر یاد شده، از اندوه نجات دادیم و همین گونه مومنین را نجات می‌بخشیم.»

۳ـ در شگفتم برای کسی که مورد مکر و حیله واقع شده، چگونه به ذکر «اُفَوِّضُ أَمْرِی إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِیرٌ بِالْعِبادِ» (غافر/۴۴) پناه نمی‌برد.

زیرا خداوند به دنبال ذکر فوق فرموده است: «پس خداوند (موسی را در اثر ذکر یاد شده) از شر و مکر فرعونیان مصون داشت.»

۴ـ در شگفتم برای کسی که طالب دنیا و زیبایی‌های دنیاست چگونه به ذکر «ما شاءَ اللَّهُ لا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ» (کهف/۳۹) پناه نمی‌برد،

زیرا خداوند بعد از ذکر یاد شده فرموده است: «مردی که فاقد نعمت‌های دنیوی بود، خطاب به مردی که از نعمت‌ها برخوردار بود) فرمود: اگر تو مرا به مال و فرزند، کمتر از خود می‌دانی امید است خداوند مرا بهتر از باغ تو بدهد.»


 بحارالانوار، ج۹۰، ص۱۸۴ و ۱۸۵، به نقل از کتاب خصال شیخ صدوق

mohamadhanif بازدید : 17 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

جلسه زندگی شیعی

السلام علیک ایتها الصدیقه الشهیده

از تاریخ 17 تا 23 اسفندماه ، ساعت 18:45  ---
( پنج شنبه و 18:45 و 20:45 )

خیابان نیاوران - بعد از پمپ بنزین - خیابان رفیعی - سالن دبیرستان رضویه

جهت دریافت کارت از 11 اسفند : www.moslemgroup.com
& 09332582103

 

mhzaker63 بازدید : 15 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ (ع)قَالَ : 

فِي التَّوْرَاةِ مَكْتُوبٌ يَا ابْنَ آدَمَ تَفَرَّغْ لِعِبَادَتِي أَمْلَأُ قَلْبَكَ غِنًى وَ لَا أَكِلْكَ إِلَى طَلَبِكَ وَ عَلَيَّ أَنْ أَسُدَّ فَاقَتَكَ وَ أَمْلَأَ قَلْبَكَ خَوْفاً مِنِّي وَ إِنْ لَا تَفَرَّغْ لِعِبَادَتِي أَمْلَأُ قَلْبَكَ شُغُلًا بِالدُّنْيَا ثُمَّ لَا أَسُدَّ فَاقَتَكَ وَ أَكِلْكَ إِلَى طَلَبِكَ"     

امام صادق علیه السلام فرمودند:

در تورات مکتوب است که ای فرزند آدم برای عبادت من وقتی را کنار بگذار تا قلبت را سرشار از بی نیازی کنم وتو را به خواسته ات وانگذارم و بر من است که مانع نداریت شوم و قلبت را از خوف خودم پر کنم؛ واگر وقتی را برای عبادت من کنار نگذاری قلبت را ازمشغولیت دنیا پرخواهم کرد ! آنگاه دگر مانع نداریت نمیشوم وتو را به حال خویش رها میکنم.

اصول کافی

محمد مهدی حبیبی بازدید : 28 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

 جلسه زندگی شیعی

در روایتی آمده است که ابو بصیر خدمت امام صادق علیه‌السلام رفت و از حضرت پرسید: «آیا کسی از فشار قبر رهایی می‌یابد؟». امام در پاسخ فرمود: «از فشار قبر به خدا پناه می‌برم. فقط عده کمی فشار قبر نمی‌بینند».

برای مشاهده ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبع:شیعه نیوز

mhzaker63 بازدید : 19 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

تدبير براى رفع مشكل مؤمن
روزى امام هادى عليه السلام برای کار مهمی از سامرا به روستایی در آن حوالی رفتند.

مردی از بادیه نشینان عرب در طلب آن حضرت به  سامرا آمد.

به او گفتند: حضرت به فلان روستا تشریف برده اند. به دنبال حضرت خودرا به آن روستا رساند .

وقتی خدمت آن حضرت شرفیاب شد، امام از او پرسيدند : حاجتت چیست؟

گفت : مردى از عربهاى كوفه و از متمسكين بـه ولایت جـدت حـضرت اميرالمؤ منين عليه السلام هستم. دین و قرضی سنگین به گردن دارم که جز شما کسی نمی تواند آن را برطرف کند،

 حضرت فرمود: خوش باش وشـاد بـاش . پس آن مرد را فرود آورد.

 وقت صبح حضرت به آن مرد فرمود: از تو درخواستی دارم و تورا به خدا كه خلاف حاجت من ننمايى ،

 اعرابى گفت : مخالفت نمى كنم .

 آنگاه حضرت روی برگه ای با خط خود نوشتند و اعتراف نمودند ؛ بر آن حضرت است كه به آن مرد مالى رابدهند و مقدارش را که بیش از دین او بود تعیین کردند .

آنگاه به او فرمودند:  بگير اين دست خط را ،  زمانی كه رسـيـديم به سامرا بيا نزد من ؛زمانی بیا که نزد من جماعتى از مردم باشند و مطالبه كـن ايـن وجه را از من و درشتى كن بر من در مطالبه وتورا به خدا كه خلاف اين نكنى .

آن عرب گفت : چنين كنم و دست خط را گرفت. ...

 

 

برای خواندن ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

محمد مهدی حبیبی بازدید : 17 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

جلسه زندگی شیعی

این پست حاوی توصیه های حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی است که بر روی سایت معظم له گذاشته شده.

بسیار جالب، مهم و خواندنی است. توصیه می کنم حتما بخوانید.

برای دیدن مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

hoj بازدید : 24 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

جلسه زندگی شیعی

پرسش: بسم الله الرحمن الرحیم
مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی سیستانی دام ظله العالی
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته
استدعا دارد لطف فرموده و چند جمله‌ای پیرامون کتاب شریف «نهج البلاغه» جهت رهنمود ایراد فرمایید.
پیوسته برای اسلام و مسلمین محفوظ باشید.


پاسخ: بسم الله الرحمن الرحیم
أنچه دراین کتاب از سخنان مولا امیرالمومنین(علیه‌السلام) به ثبت رسیده بی شک - پس از کلام خداوند متعال و پیامبر برگزیده وی(صلی‌الله‌علیه‌وآله) - در اوج و قله‌ی کلام قرار دارد.

برای خواندن به ادامه مطلب بروید.

محمد مهدی حبیبی بازدید : 62 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (1)

جلسه زندگی شیعی

خبر ها و عکس هاي منتشر شده از درون سوريه حاکي از مظلوميت شديد شيعيان سوري است.

خبر جديدي که در سايت هاي اينترنتي منتشر شده نشان ميدهد تکفيري هاي سوري پس از کشتن و سر بريدن شيعيان به فوتبال بازي کردن با سر هاي آنها ميپردازند.

و اينجاست که بايد از خود پرسيد که اين شيعه مگر چه کرده است ؟ که باي ذنب قُتل؟

براي ديدن تصاوير در صورت تحمل داشتن به ادامه مطلب مراجعه نماييد.

محمد مهدی حبیبی بازدید : 25 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

داستان زیر قسمتی از داستان بسیار جالب سفر ذوالقرنین به وادی ظلمات است که از کتاب قصص الأنبياء(قصص قرآن)، ص: 240 انتخاب شده است:

 

. . . ذو القرنين به‏تنهايى به درون قصر رفت، ناگهان پرنده‏اى بزرگ و تكّه آهنى عظيم را مشاهده كرد كه دو طرف آن بر دو جانب قصر قرار داشت و پرنده سياه در ميان آن مانند قلابى آويزان بود، وقتى آن پرنده صداى خشخش ورود ذى القرنين را شنيد، گفت: اين كيست؟ او گفت: من ذو القرنين هستم، پرنده گفت: اى ذو القرنين مترس و به سؤالات من پاسخ بده، ذو القرنين گفت: بپرس، پرنده پرسيد: آيا در روى زمين خانه‏هاى گچى و آجرى زياد شده؟ گفت: آرى، پرنده پر و بالى زد و ثلث بدنش مبدّل به آهن شد، ذو القرنين از او ترسيد، پرنده گفت: نترس و پاسخ مرا بده، آيا استفاده از ساز و ضرب موسيقى رايج شده است؟ ذو القرنين گفت: آرى، پرنده تكانى خورد و دو سوّم از بدنش مبدّل به آهن شد، ذو القرنين به وحشت افتاد امّا پرنده باز از او خواست كه نترسد و به سؤالاتش پاسخ دهد، آن وقت پرسيد: آيا مردم در روى زمين شهادت دروغ مى‏دهند؟ ذو القرنين گفت: آرى، در اين وقت پرنده تماما به آهن مبدّل شد و تمام ديوارهاى قصر را در بر گرفت و ذو القرنين سراسر وجودش را وحشت فرا گرفت، باز هم گفت: نترس و مرا خبر بده، آيا مردم شهادت لا اله الّا اللَّه را ترك كرده‏اند؟ ذو القرنين گفت: خير، در اين وقت يك سوّم بدن پرنده به حالت اوّل بازگشت . . .

 

 

برای مطالعه داستان به ادامه مطلب بروید

محمد مهدی حبیبی بازدید : 15 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (دام ظلّه) در درس خارج فقه:

makarem news

واقعا مضحک است که آمریکایی ها با آن سابقه و عملکردشان در نقض آشکار حقوق بشر دم از حقوق بشر می زنند، یا رژیم صهیونیستی که می گوید اگر صلاح بدانم به سوریه و مراکز اتمی ایران حمله می کنم؛ آیا یاغی گری چیزی غیر از این است؟ این همه نهاد و مجامع حقوق بشر برای چیست؟ این توحش و بربریت است.
برای مشاهده ادامه موضوع به ادامه مطلب مراجعه کنید.
hoj بازدید : 49 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

با توجه به تاکیدی که در این جلسه مبنی بر مطالعه رساله شد توصیه می شود دوستان این جلسه در کلاس احکام آقای فائق که کتاب منهاج و مسائل المنتخبه در آن تدریس می شود حضور بیابند.

پنج شنبه ها ساعت 14:00 الی 15:30 کانون پژوهش دبیرستان علوی

لینک این کتب:

منهاج

المسائل المنتخبه

mhzaker63 بازدید : 19 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

به نام خدا

سلام علیکم جمیعا ؛

1) با یاری خداوند متعال و همت دوستان و (انشاءالله) دعای خیر حضرت ولی عصر عج ، شش جلسه خدمت بزرگواران بوده ایم . در بحثی که تا کنون پیگیر آن بوده ایم و رو به جمع بندی است ، به فلسفه وعلت لزوم بندگی پرداختیم.

با توجه به بحثی که در انجمن آغاز شد و با عنایت به اهمیت فراوان این بحث و مقدمیت آن نسبت به بحث کنونی جلسه ، انشاأالله این هفته به بحث پیرامون علت و هدف خلقت میپردازیم . دوسانی که سوال ویا چالش جدی در این حوزه دارند ، حتما تشریف بیارند تا مباحثمون تبدیل به سخنرانی نشه !

2) آقایون بزرگواری که دغدغه هاشون برای حقیر پوشیده نیست ! انتظار این بود که در جلسه سخنرانی آقای حسن پور زیارتتون میکردیم تا نا خداگاه یاد اون شعر نیفتیم که :

عاشق که شد که یار به حالش نظر نکرد        ای خواجه درد نیست وگرنه طبیب هست!

فریاد حافظ این همه آخر به هرزه نیست         هم قصه‌ای غریب و حدیثی عجیب هست

"موفق باشید"

محمد مهدی حبیبی بازدید : 15 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (1)

آیةالله العظمی وحید خراسانی دام ظله العالی در دیدار جمعی از خادمین ایام فاطمیه: من به نوبه خودم قدم های آن جوانانی که با پای برهنه در عزای صدیقه کبری(سلام الله علیها) بر سر و سینه می زنند حاضرم ببوسم و خاک پای آنها را به صورتم بمالم.

برای مشاهده فیلم کامل این سخنرانی اینجا کلیک نمایید.

 

به همین مناسبت در آستانه ایام فاطمیه گروهی از دوستان هم جلسه ای به آماده سازی مراسمی در بزرگداشت این ایام در بعضی دانشگاه ها پرداخته اند که از نظرات و ایده های شما دوستان عزیز (در زمینه های معرفی کتاب، ایده جدید، کلیپ و فیلم مناسب و ...) استقبال میکنند.

لطفا نظرات خود را ذیل همین مطلب مطرح نمایید.

محمد مهدی حبیبی بازدید : 14 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (3)

 حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی

حضرت آیت العظمی علوی گرگانی در بیانیه ای به محکومیت نشان دادن تصویر ذوات مقدسه در فیلم رستاخیز پرداختند که متن آن به شرح زیر است:

متن بیانیه در سایت دفتر حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی

بیانیه  حضرت آیة الله العظمی علوی گرگانی مد ظله در محکومیت نشان دادن تصویرچهره ذوات مقدسه در برخی فیلمهای ساخته شده :
                                                        بسمه تعالی
متأسفانه در آستانه سی و پنجمین بهار انقلاب که با اعتقاد و ایمان مردم و رهبری مراجع  عظام مخصوصا امام خمینی رحمه الله به بار نشست بر خلاف نظر عموم مراجع مبنی بر عدم جواز نشان دادن تصویر ذوات مقدسه در فیلمها در فیلمی در چشنواره فجر این ذوات نشان داده شد. لذا این موضوع نوعی بی احترامی و بی توجهی به نظر دینی مراجع تقلید می باشد و باعث حرمت شکنی عظمت امامزادگان بزرگوار خواهد شد و لذا اینجانب این عمل را محکوم میکنم .
شکی نیست که اینگونه رفتارها در سایه سهل انگاری وزارت ارشاد محقق شده است که باعث سوء استفاده برخی فیلمسازان شده است و لذا توصیه می شود وزارت محترم ارشاد در نظارتهای خود دقت بیشتری به خرج داده و شرایط و نکات شرعی را رعایت کنند .طبیعی است عدم توجه به نصایح علما موجب کم رنگ شدن اعتماد قشر متدین به دستگاههای فرهنگی شده و کم رنگ شدن عظمت امامزادگان موجب توبیخ و بلکه عقاب الهی در قیامت خواهد شد و همه مسئولین باید خود را برای جوابگویی درروز حساب اماده کنند .
امید است خداوند شفاعت ذوات مقدسه و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را نصیب ما و شما کند

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 208
  • بازدید سال : 2,173
  • بازدید کلی : 9,873