loading...
زندگی شیعی
پست ثابت

            ... این زندگی شیعی است ...

حدیث موضوعی

mhzaker63 بازدید : 16 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ (ع)قَالَ : 

فِي التَّوْرَاةِ مَكْتُوبٌ يَا ابْنَ آدَمَ تَفَرَّغْ لِعِبَادَتِي أَمْلَأُ قَلْبَكَ غِنًى وَ لَا أَكِلْكَ إِلَى طَلَبِكَ وَ عَلَيَّ أَنْ أَسُدَّ فَاقَتَكَ وَ أَمْلَأَ قَلْبَكَ خَوْفاً مِنِّي وَ إِنْ لَا تَفَرَّغْ لِعِبَادَتِي أَمْلَأُ قَلْبَكَ شُغُلًا بِالدُّنْيَا ثُمَّ لَا أَسُدَّ فَاقَتَكَ وَ أَكِلْكَ إِلَى طَلَبِكَ"     

امام صادق علیه السلام فرمودند:

در تورات مکتوب است که ای فرزند آدم برای عبادت من وقتی را کنار بگذار تا قلبت را سرشار از بی نیازی کنم وتو را به خواسته ات وانگذارم و بر من است که مانع نداریت شوم و قلبت را از خوف خودم پر کنم؛ واگر وقتی را برای عبادت من کنار نگذاری قلبت را ازمشغولیت دنیا پرخواهم کرد ! آنگاه دگر مانع نداریت نمیشوم وتو را به حال خویش رها میکنم.

اصول کافی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 86
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 247
  • بازدید ماه : 561
  • بازدید سال : 2,526
  • بازدید کلی : 10,226